12. Východná Vidlová v. - vrcholové varianty.
Route description
Popis cesty

12. Traverz naprieč stenou
A. Znamiecki - vodca J. Manisarz, 4. IX. 1906 v zostupe
Popis cesty č.12: Viď tiež cestu č.10 a 13. Cestu zliezli v zostupe z Lievikovej štrbiny 12b , traverz naprieč stenou asi v jej polovici (12) a dole žlabom, ktorý spadá z Kežmarskej štrbiny.

12a. Variant cesty č. 11 - od čiernych previsov vpravo (V).
Z. Brüll,V. Hudyma, S. Motyka, Š. Zamkovský 12.7.1936
Pod prevismi vodorovný traverz po hladkých platniach doprava k ich pravej hrane, za ktorou je výrazná trhlina. Ňou 25 metrov priamo hore. Cez malý previs, potom niekoľko metrov doprava do komína. Cezeň doprava k veľkému puknutému balvanu. Sedem metrov stienkou hore, potom krátky traverz doľava na skalnatú rímsu nad komínom a z nej priamo hore a východný hrebeň práve pod jeho 8-metrovým kolmým výšvihom. Ďalej cezeň na vrchol.

12c. Variant cesty č. 10 (V)
V. Karoušek, A. Mrkos, 5.9.1956
Od výlomu skál doprava špárami v predĺžení komínika, do plytkého vhĺbenia. Jeho pravou časťou pod strmé platne. Cez ne a potom malými popukanými pltaňami do plytkého vhĺbenia. Ním hore a cez niekoľko vysokých stupňov na vrchol.