3. Ľavou časťou (IV) 1,45 h.
Route description
Popis cesty

Z. Klemensievicz, W. Smoluchowski, 25.8.1926 miestami IV

Popis cesty: Nástup na sutinovom páse pri ústí žľabu, ktorý spadá zo sedielka spomedzi štvrtej vežičky na juhozápadnom hrebeni a vrcholom. Plytkým začiatkom žľabu, alebo rebrom vľavo, 30 m hore, kde sa žľab zužuje a stáva sa strmším. Žľabom potiaľ, dokiaľ nám skaly rebra vpravo dovoľujú prestup. Na toto pravé rebro a po strmých, ale jeho pevných skalách hore na stupeň na jeho hrane. Odtiaľ doprava nad odštiepenú platňu, veľmi exponované, do krátkej trhliny, ktorá je previsnutá. Nou veľmi ťažko hore, potom už lahšie do dvojitého, plochého žľabu, ktorý sa tiahne na východ rovnobežne od hlavného žľabu. Prekročíme obe odnože žľabu na protiľahlé rebro a po ňom vystúpime na trávnatý pás. Po tomto páse v predĺžení jeho vedúceho zárezu doľava, nazad do hlavného žľabu, do ktorého sa vraciame už nad jeho najzráznejším úsekom. Hlavný žľab tvorí nad nami komíniky, ktorými, lámavá skala, nakoniec veľmi ťažko hore na sedielko medzi štvrtou vežou v juhozápadnom hrebeni a vrcholom.