6. Ľavá depresia - sprava (V, A3 RP:6+/7- ) 8h.
Route description: At the moment only in SK language, sorry, You can use chrome&translation

6. Ľavá depresia - pravou časťou (V, A3 RP: 6+/7- ) 8h.
K. Glazek, B. Jankowski , 24.6.1968
Voľne lezené dávnejšie

Vstup do steny je v mieste kde najviac zabieha do sutiny. Málo strmé zelené platne prechádzame prostriedkom smerom ku ľavému kraju platňovitej stienky so žltým plameňom. Pod samotnú stienku šikmo doprava (V) k plameňu. Odtiaľ mierny traverz doprava a cez odštiepený blok hore, potom lávkou doprava pod previštek. Cez neho hore (pôvodne A1) na stanovište na veľkom odštiepenom bloku. Odtiaľ stupňami hore a ďalej puklinou za odštiepenou platňou (pôvodne A3) a ešte 10 metrov hore (V) pod veľké bloky na strmej platni. Po blokoch hore šikmo doľava na zelenú platňu s jalovcom , už nad veľkými strechovitými platňami v strede steny. Z horného okraja platne cez previs (pôvodne A2) a ďalej špárou (pôvodne A1, V) smerujúc doprava pod pravý okraj výrazného trojhuholníkového previsu. Obchádzame ho zprava, prechádzajúc rebierlko na ľavý okraj veľkých trávnatých políc. Odtiaľ šikmo doľava hore 2 dĺžky lana trávnato skalným terénom (miestami IV-V), do krátkeho kúta s trávkami. Ním pod previštek, odkiaľ vľavo hore na trávnatú policu (V). ďalej hore na začiatok pukliny bežiacej šikmo vpravo a ňou na veľký blok nad strmou rebrovitou platňou s drobnými previskami. Z bloku platňou (pôvodne A1, V) ďalej doprava a hore na položený pás trávnatých políc pod štítom. Odtiaľ už ľahko hore na hrebeň a 5 min doprava na vrchol. Exponovaná cesta.